Iako je uvriježeno mišljenje da su videoigre zabava prvenstveno za djecu, a onda i za muškarce, nova statistika pokazuje kako na najvećem tržištu videogara broj ženske publike raste, na dvije platforme dominira, a izjednačena je s muškom publikom na PC-u. U ovoj se godini udio ženske publike povećao za 1 % u odnosu na prošlu godinu i to općenito, ali najviše na PC-ju i mobilnim platformama. Prikupljeni podaci pokazuju da u Sjedinjenim Američkim Državama čak 47 % gamerske publike čine žene i to najviše na mobilnim platformama, čak 54 %, a slijede Nintendo Switch konzola na kojoj žene čine 52 % publike i Xbox s 45 %, dok je na posljednjem mjestu Play Station s najmanjim brojem ženske publike, njih tek 41 %. Na PC platformi u SAD-u omjer igrača i igračica je sasvim fer, 50:50.
Najveće tržište videoigara u prošloj je godini bilo baš američko, a za vratom mu dahće kinesko pa je sreća da smo postali globalno selo u kojemu i naši izrađivači videoigara, u nekoj hrvatskoj dislociranoj sredini, s hladnim sokom od bazge u uredu okruženom prirodom, mogu konkurirati kolegama iz svijeta i lansirati popularne (i dobro plaćene) videoigre.
Brojke koje govore u prilog povećanju broja igračica videoigara idu i u prilog ženskoj emancipaciji jer svako izjednačavanje prava i mogućnosti stvara svijet u kojemu jednakost više neće biti egzotika ili nešto što se treba tražiti nego će se podrazumijevati.
Stoga žene, igračice, kraljice, igrajte!
Adminka
*Stavovi izrečeni u ovom tekstu osobni su stavovi autora i ne održavaju nužno stajalište Poduzetničkog inkubatora PISMO powered by A1